Thursday 20 June 2013

Poker face.

Tau tak keadaan tu, bila lagu tu tak bagi apa-apa maksud, bila keluar kat radio, terus tukar channel. Tapi pada suatu situasi tu, bila lagu tu dimainkan kat radio, lagu tu terus masuk dalam kehidupan kita, masuk hati, keluar kat mata dalam liquid state.


"I wish that I could stop loving you so much
Cause I'm the only one that's trying to keep us together
When all of the signs say that I should forget her
I wish you weren't the best, the best I ever had
I wish that the good outweighed the bad
Cause it'll never be over, until you tell me it's over"

Ya. Aku tak minat langsung lagu yang tengah popular yang tengah famous tengah typical sangat sekarang ni. Lagi-lagi rap. Kecuali Pitbull atau Ludacris.

So. Tau tak keadaan tu? Taktau takpa. Buat-buat pernah rasa la.

Lagi satu. Tau tak juga, bila kau dah get all your hopes up dengan orang lain, dah prepare macam-macam, tapi end up tak jadi sebab orang tu. Disappointment tu tau tak? Tak juga? Bertuah hidup kau kalau tak tau. Jealous dah. Aku dah taknak rasa tu. Penat. Banyak kali sangat. Lima tahun tapi tak reti nak belajar. Mungkin kerana setiap kali, aku rasa takdanya jadi dah. Mesti workout ni. Cepat sangat berharap. Tak sedar dunia ni semua orang mengecewakan. Diri sendiri pun sama.

Pastu, taktau nak kata apa, end up mengarut kat sini. Luahkan balik kat blog yang lama dilupakan. Bila camni baru datang sini balik. Bodoh sangat aku ni. 

Aku tau bukan salah orang tu. Kata dah, aku ni je. Bodoh, tak reti control perasaan. Tak fikir. Tapi tipu la kalau aku kata aku takda hopes dah. Segelintir lagi still harap kalau orang lain boleh faham, tak fikir diri sendiri je, fikir juga pasal aku, pasal orang lain juga, umur bukan sepuluh tahun lagi. Tolong please.




Okay. Bye. 

No comments:

Post a Comment